Fjärilar i magen?

Veckans träningar är över och på söndag gör jag debut (På riktigt) som ansvarig för Telge SIBKs herrar, det har varit ett par tuffa veckor/månader fram tills nu.

Jag känner att jag har koll på laget och att jag tagit ut rätt boys för uppgiften, och det ska bli grymt kul och spännande att få leda det här laget iår. Gårdagens träning var kanske inte den bästa innan match, det var rätt dåligt tempo och rätt dålig inställning till uppgiften, mycket fel pass och okoncenterat. Men det positiva är att det bara kan bli bättre på söndag.

Fjärilar i magen brukar man säga innan man går in och gör sin första match, det är inget jag tänker på idagsläget.
Men det kommer säkert att smyga in sig på söndag, vad vet jag.

Hur som nu SÖR VI BOYS!!!!!

Väl mött på Söndag, kl.13.30 är det avslag i klassiska Västergårdshallen!

Forza Tigers.

//MN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback