Nu vänder vi blad!

Helgens drabbning borta mot Katrineholm ska ses som en premiär efter nederlaget mot Strängnäs sist. Vi har pratat igenom söndagens match mot Strängnäs och kommit överrens om att börja om från start.

Vi vänder blad helt enkelt, nu börjar serien har vi sagt. Vi har trummat på bra i veckan det har varit högt tempo och koncentrerat.

Vi kommer komma till start med nästa samma lag som mot Strängnäs, spelarna är värda det tycker jag.
Vi är ute efter revanch, för så dåliga som resultatet visade är vi inte.

Vi har pratat igenom Strängnäs matchen och kommit överrens om att vi ska jobba stenhårt på söndag för att bärja första 3 poängaren,

vi kommer sälja oss dyrt. 2 nya spelar kommer göra debut på söndag, det är målvakten Jimmy Pettersson som vi värvat från Salems IF,

samt Josef Celik från Södertälje Rockets.

De 2 har sett riktigt bra ut på träning och det ska bli riktigt spännande att få följa dom i Telge tröjan, ni är varmt välkommna boys.

Jag hoppas att vi kan bibehålla farten och det höga tempot till på söndag, jag kommer att starta matchen på 3 kedjor och 2 backpar och det jag vill av dessa herrar är att det jobbas stenhårt och att alla gör ett jäkla jobb FÖR LAGET!!!!

Nu sör vi boys mot 3 poäng!

Forza Tigers!

// Coach MN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback