Bra fart igår boys.

Igår tränade vi sista gången innan DM på söndag, jag var försenad som vanligt då det är bro öppning precis varje jävla onsdag som jag och Jimmy är på gång till träningen. Vi spelade grymt mycket 2 mål och det var jäkligt bra fart och pigga fötter.

Många som tryckte på ordentligt, det ska bli kul att säsongen äntligen börjar. För det är nu på söndag och nästa vecka det verkligen drar igång.

DM i sthlm är inne i slutspelet och FBI Tullinge (Som vi vann mot på försäsongen) åkte på en riktigt stjärnsmäll då de föll mot Bele/Barkarby, är inte så förvånad måste jag säga. Eftersom Bele är ett jäkligt bra lag (Tullinge hade kunnat höra av sig till mig så hade jag kunnat ge lite tips, har ju mött Bele ett antal gånger då jag tränat Salems IF), men Tullinge är inte lika bra som de har varit. tror de kommer att få jäkligt tufft i serien och jag var inte speciellt imponerad när vi slog de sist.

Tills vi ses igen, Forza Tigers!

//MN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback