DM i helgen

Tjena.

Träningen igår såg bra ut, det var bra fart och koncentrerat. Högt tempo och bra fart på 2 målet, 20 utespelare, 2 målvakter var nere. Vi trummar på igen på onsdag (läs imorgon), då komemr vi även att försöka slipa till PP och box-play lite inför helgen.

DM spel på söndag hemma i Västergårdshallen, ska bli riktigt kul. Vi möter Standard, Onyx och Flen. Jag som är ny har ingen koll på något av lagen vilket gör det ännu spännande, Onyx vet jag att vi har i vår serie.

Jag har lovat att tippa div 2 södermanland och här kommer min sluttabell, jag vet ingenting om något av lagen. Ja okey, Trosa har vi mött visserligen och de blir STORA favoriter iår:

1.
Trosa Edanö IBK
2. Telge SIBK
3. Strängnäs IBK
4. IFK Gnesta
5. Södertälje IBK
6. Onyx IBS
7. Katrineholms IBF
8. Nyfors IK
9. IBF Kringelstaden
10. Björkviks IBK

Tack för mig, ses framåt helgen!

//MN

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Trosa

2. Telge

3. Strängnäs

4. Gnesta

5. Katrineholm

6. Kringelstaden

7. Södertälje

8. Nyfors

9. Onyx

10. Björkvik

2011-09-27 @ 15:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback